Moovit Updates

החל מפברואר: הוזלה בתעריפי נסיעה בתחבורה הציבורית

נוסעים יקרים,

אספנו עבורכם מספר עדכונים בתחבורה הציבורית שכדאי להכיר 👇

🔜 הוזלה בתעריפי נסיעה בתחבורה הציבורית החל מתחילת פברואר

החל מ-1 בפרואר, תעריפי הנסיעות בתחבורה הציבורית באוטובוסים וברכבת יוזלו בשיעור ממוצע של 2.15% וזאת בהתאם למדד התשומות של התחבורה הציבורית. 

כמו כן, תעריפי הנסיעה החדשים יעוגלו לחצי שקל הקרוב ובהתאם לכך, יחולו שינויים בתעריפי הנסיעה העירוניים של כרטיסים בודדים. כך למשל: כרטיס נסיעה בודדת באשדוד יעלה 3.5 ש”ח במקום 3.7 ש”ח וכרטיס באשכול ת”א יעלה 6 ש”ח במקום 5.9 ש”ח. 


👴 שינוי גיל הזכאות לנוסע “אזרח ותיק”

החל מ-1 בפברואר, גיל הזכאות להנחת “אזרח ותיק” בתחבורה בציבורית, יותאם לחוק האזרחים הוותיקים ויעמוד על גיל 67 לגברים ו-62 לנשים. יש לשים לב כי נוסעים שכבר הנפיקו פרופיל “אזרח ותיק” מבעוד מועד, ימשיכו ליהנות מהנחה של 50% בתחבורה הציבורית וכי ההנחייה החדשה רלוונטית למבקשים לפתוח פרופיל החל מה-1 לפברואר.


🚧 שינויים ושיפורים בקווי התחבורה הציבורית בתל אביב יפו 

בשל עבודות תשתית לצורך בניית הרכבת הקלה ועבודות נוספות ברחובות ארלוזורוב, אבן גבירול, בן יהודה ודיזנגוף, החל מיום שישי הבא, 29/01, יחולו שינויים בהסדרי התנועה הכוללים הסטת קווי תחבורה ציבורית רבים באיזור. העבודות צפויות להימשך בין 6-9 חודשים. לוחות הזמנים והמסלולים יתעדכנו ב-Moovit בסמוך למועד השינויים. וניתן למצוא מידע נוסף אודות השינויים כאן.


📃 הנחיות תחבורה ציבורית כלליות

 

אנו מזכירים כי בהתאם להנחיות משרד הבריאות והתחבורה, יש להקפיד על עטיית מסיכת פנים בכל נסיעה ולהימנע מנסיעה בתחבורה הציבורית במקרים של תסמיני מחלה.

 

האם המידע היה שימושי עבורך? נשמח לקבל ממך משוב והצעות לשיפור כאן

נסיעה נעימה ובטוחה 🙂

צוות Moovit 

Exit mobile version