חזרה

דרכים להישאר מעודכנים עם Moovit

במיוחד בימים אלו, אנחנו ב Moovit עובדים במרץ כדי לוודא שאתם, המשתמשים שלנו, תוכלו להיות מעודכנים בכל השינויים הרלוונטיים בתחבורה הציבורית בישראל. אנחנו עושים שימוש במגוון כלים על מנת לוודא שלוחות הזמנים המופיעים באפליקציה מעודכנים ומשקפים את השינויים התכופים שמתרחשים בכל עת.

 

ראשית, בכדי שתוכלו להישאר מעודכנים בעדכונים המרכזיים ביותר, וודאו שהאפשרות לקבלת התראות פעילה במכשירכם.

 

בנוסף, שימו לב לדרכים נוספות שבאמצעותן תוכלו להתעדכן בשינויי התחבורה הציבורית. כשתפתחו את האפליקציה, חפשו בתחתית המסך את הטקסט ה”צף” או לחלופין הודעת “פופ-אפ” שתופיע על גבי המסך בשלמותו.   

  טקסט “צף”

 

 פופ-אפ

בנוסף, אנחנו אוספים את כל העדכונים המרכזיים מחברות התחבורה המפעילות ומציגים אותם באפליקציה. לעדכונים לפי מפעילות התחבורה, היכנסו לתפריט הצדדי ובחרו “התראות ממפעילות התחבורה”. במידה וברצונכם לבדוק עדכונים לפי קו מסוים, ניתן לבחור קו באמצעות לשונית ‘קווים’ דרך המסך הראשי.

האייקונים המופיעים בצד שמאל של שורת הקו, יאפשרו לכם לדעת אם קיימת התראה לקו זה. לחיצה על שורת קו זה תאפשר לכם לראות את פרטי הקו ופרטים נוספים על השינויים בפעילות קו זה. במידה ואתם עושים שימוש רב בקו זה ותרצו לקבל התראה ישירות למכשירכם במידה ומתקיימים שינויים בקו זה, תוכלו לסמן “עדכנו אותי לגבי שינויים עתידיים..”

התראה בקו מסוים

פרטי ההתראה ועדכונים לגבי שינויים עתידיים

 

אנחנו ב Moovit רואים את בריאותם של קהילת המשתמשים שלנו וכלל הנוסעים בעדיפות עליונה. אנא שימרו על הנחיות משרד הבריאות והתחבורה למען בריאותכם והסובבים אתכם.

 

שלכם,

צוות Moovit

קודם