חזרה

עדכוני קורונה: התחבורה הציבורית מצומצמת למינימום עד להודעה חדשה

החל מיום חמישי, 26/3/2020, ובהתאם להנחיות הממשלה במסגרת ההתמודדות עם וירוס הקורונה Covid-19, התחבורה הציבורית בישראל תצומצם למינימום. לנוחיותכם, Moovit מעודכנת בכל השינויים האחרונים המפורסמים על ידי משרד התחבורה.

רכבת ישראל

  • פעילות רכבת ישראל תופסק עד להודעה חדשה

אוטובוסים

  • פעילות האוטובוסים תופחת בכ-75% 
  • בין הימים א’-ה’, תנועת האוטובוסים תסתיים בשעה 20:00 ותשוב לפעול למחרת בשעה 05:00 ובהתאם לזמני הנסיעה הראשונה
  • בסופי שבוע, החל מיום חמישי בשעה 20:00 ועד ליום ראשון בשעה 05:00 ובהתאם לזמני הנסיעה הראשונה, התחבורה הציבורית לא תפעל כלל
  • שורות המושבים הראשונות באוטובוסים תיחסמנה בסרט סימון ותימנע בהם ישיבת נוסעים. כמו כן, הסעת נוסעים בעמידה לא תותר באוטובוסים בין עירוניים.

מוניות שירות ימשיכו לפעול בהתאם להנחיות הכלליות ופעילות הרכבת הקלה בירושלים תימשך כסדרה (ימי חול עד השעה 20:00 והפסקת פעילות במהלך סופי שבוע).

כמו כן, בהתאם להנחיות, שירות הזמנת נסיעה שיתופית ב-Moovit לא יהיה זמין עד להודעה חדשה.

הפסקת תשלום במזומן – החל מה-17 למרץ הופסק התשלום במזומן בכל אמצעי התחבורה. התשלום על נסיעה יתבצע באמצעות כרטיס רב קו בלבד, וטעינת הכרטיס תתבצע באמצעות אחת מאלפי נקודות הטעינה הפרוסות בארץ. את מיקומי הנקודות ניתן למצוא על גבי המפה בטאב ‘תחנות’ באפליקציית Moovit והן נראות כך: 

אנחנו ב Moovit רואים את בריאותם של קהילת המשתמשים שלנו וכלל הנוסעים בתחבורה הציבורית בעדיפות עליונה. שימרו על הנחיות משרד הבריאות והתחבורה למען בריאותכם ובריאות הסובבים אתכם. 

 

נסיעה בטוחה,

צוות Moovit

 

קודם