הפנינג אורבני במסגרת אירועי המכביה, הערב, חמישי, 13.7.17 ביפו העתיקה

November 19, 2017

    היי לכם,

    כל שבוע אנחנו מעדכנים אתכם על שינויי תחבורה ציבורית והסדרי תנועה במקומות שונים בארץ, אבל היום החלטנו לפנק בעדכון מסוג קצת שונה, לרגל אירועי המכביה ה-20 שמתרחשים ברחבי הארץ, ממש as we speak ובשל העובדה ש- Moovit משמשת כאפליקציית התחבורה הרשמית של ספורטאי המכביה.

    אז, שימו לב:

    הערב, החל מהשעה 19:00 ייערך פסטיבל מוזיקה, אמנות ואוכל בתל אביב-יפו, כשהמטרה היא לייצר חיבור בין אורחי המכביה ה-20 לבין מי שגרים בארץ.

    הפסטיבל, שנקרא פסטיבל ilovetlv# , פתוח לקהל הרחב ויתפרש על פני מספר מוקדים ביפו העתיקה, גן הפיסגה, כיכר קדומים, מפרץ שלמה ועוד.

    הנה טעימה קטנה ממה שמחכה לכם:

    בגן הפסגה תוקם בימה מרכזית עם ליין-אפ מוזיקלי של הופעות מוזיקה. רחבת הכנסיה תהפוך לשוק  דוכני TMARKET, שתציג מעצבי בגדים ואקססוריז מקומיים, גן רעמסס יאפשר לבאים ליהנות מעמדת DJ ואלכוהול אל תוך הלילה. בסמטאות יפו העתיקה, יתקיים מגוון רב של פעילויות לאורך כל הערב, ביניהן: אמני רחוב, רקדניות בטן, מופעי רחוב ועוד.

    בנוסף, לכל מחפשי ומחפשות האהבה – יש לכם הזדמנות להכיר את ספורטאי וספורטאיות המכביה במסגרת אירוע ספיד דייטינג מיוחד!

    המכבייה מתקיימת בימים אלו ועד ל-18 ביולי, במסגרתה צפויים להתארח בישראל כ-10,000 ספורטאים וכ-22,000 חובבי ספורט נוספים, שיגיעו מלמעלה מ-80 מדינות. הערב יש לכם הזדמנות נהדרת לפגוש אותם פנים מול פנים.

    נתראה בפסטיבל ואל תשכחו להשתמש באפליקציה כדי לדעת בדיוק איך להגיע…

    נסיעה נעימה,

    Moovit

    קודם