back to school

חוזרים לבית הספר עם מוביט

August 29, 2018

    היי לכם,

    סוף סוף מסתיים החופש הגדול ומחר חוזרים לבית הספר (ילדים, אנחנו מתבאסים בשבילכם והורים, אנחנו שומעים את אנחת הרווחה שלכם עד כאן…).

    זוהי הזדמנות נהדרת עבורנו להזכיר לכם, תלמידים והורים כאחד, שאין דרך טובה יותר להגיע לבית הספר ולחזור ממנו מאשר עם Moovit.

    למה? שימו לב:

    זמני אמת של קווי האוטובוסים – האפליקציה שלנו מספקת לילדים את זמני ההגעה האמיתיים של הקווים אל התחנה הקרובה לבית הספר, וזאת ע״פ מידע המתקבל מרכיב GPS המותקן על כל אוטובוס. כך נחסכות מהם דקות המתנה מיותרות בתחנה והם יכולים לצאת מחצר בית הספר אל התחנה, רק כשהאוטובוס ממש עומד להגיע.

    התראות ירידה מהקו– האפליקציה שלנו מספקת לילדים התראות ברורות המסייעות להם לדעת מראש באיזו תחנה של האוטובוס או הרכבת עליהם לרדת.

    קווים חלופיים –  מאפשרים לילדים לדעת על קווים נוספים הקיימים במסלול המתוכנן כדי להגיע מהר יותר לבית הספר או הביתה וכו’.

    ניווט בזמן אמת (ניווט LIVE) – פיצ’ר המעדכן באופן קבוע את המשתמשים בזמן ההגעה של האוטובוס או הרכבת, באמצעות שילוב של מידע ממפעילי תחבורה ציבורית ומידע המגיע בזמן אמת מקהילת המשתמשים של Moovit. המשמעות היא כי תלמידים תמיד יוכלו לקחת את המסלול המהיר והנוח ביותר, וההורים לא יצטרכו לחשוש שמא ילדיהם יאחרו את האוטובוס או ימתינו לרכבת במשך פרקי זמן ממושכים.

    הוראות הגעה ברורות – באמצעות האפליקציה שלנו תוכלו לקבל הנחיות מסלול ברורות, צעד אחר צעד, כיצד להגיע לבית הספר וכיצד לחזור ממנו הביתה.

    אז שתהיה שנת לימודים מוצלחת וספרו על האפליקציה לכל החברים!!!

    נסיעות טובות!

    Moovit

    קודם